sobota 19. októbra 2013

Čo dobrý song, ten je v reklame...Resp. hudobní režiséri majú hudobný vkus

Už dávno som chcela napísať článok o tom, že často v reklamách objavujeme tie správne a veľmi dobre hodiace sa piesne k TV spotom..
   Klaxons si už vybrala spoločnosť Orange                   /Klaxons-Golden Skans/






 
nový song od kapely Franz Ferdinand sa zviditeľnil aj vďaka hosťovaniu v reklame na Nissan Note/Franz Ferdinand- Evil Eye/                                                                        



The Drums sa stali známi aj vďaka Peugeot /The Drums- Lets go surfing/












MGMT si zvolila zase spoločnosť Orange /MGMT-Kids/






                                                                               

Foster the People si vybrala spoločnosť Orange /Foster the People-Dont Stop/








 Edward Sharpe & Magnetic Zeros v reklame na Peugeot /Edward Sharpe & Magnetic Zeros-Home/







Viac ma nič nenapadá.

2 komentáre: